The Ado Biedo
kolektor ssący sierra ohc efi VW Transporter T4 1,9D LONG zamienię Zamienię na: -Chrysler Voyager 2,4 benzyna z manualną skrzynią i bez gazu -T4 osobowe 1,9D/TD -Ford Transit osobowy do 99roku -Sharan/Alhambra/Galaxy 1,9TDI(bez pompowtryskiwaczy) -Ford Sierra(super stan, OHC gaźnik lub OHC EFI) -Mercedes 190/124/126 benzyna Innych aut nie proponować, kontakt TYLKO MAILOWY. T4 rok 1992, 1,9D( w super stanie), zarejestrowany jako ciężarowy, oc do 2017, przegląd na rok. Z wypasu to wspomaganie kierownicy, obrotomierz, ogrzewanie paki i halogeny przeciwmgielne :-) Co zostało zrobione: -wyczyszczenie, zakonserwowanie, pomalowanie podszybia przód -nowa szyba przód -wymiana wszystkich uszczelek w pompie -nowy olej ELF 10w40, nowe filtry -nowa pompa wody, nowy cały rozrząd(dolne kółko zębate oryginał w super stanie-nie ruszane-> koło pasowe idealnie chodzi) -nowe wszystkie paski -nowy alternator(Bosch po regeneracji), poprawione luty w liczniku (brak problemów z ładowaniem i kontrolką temperatury) -"krótki" przekaźnik świec żarowych(żadnych problemów, działa super i nie grzeje prawie non stop świec),w mrozy odpala idealnie. - nowe łożyska kół(wszystkie 4xFAG - droga impreza :-) ) -nowe oba przeguby zewnętrzne(Ruville) -nowe przewody hamulcowe gumowe + miedziane(całe auto od samego zbiorniczka) -wyczyszczony korektor(działa super, nawet Pan diagnosta na przeglądzie się zdziwił) -nowe tarcze przód(Bosch) -nowe klocki przód(TRW) -nowe cylinderki tył -nowe szczęki tył -nowy płyn hamulcowy TRW -nowy termostat(org. VW) -nowy płyn chłodniczy( 9 litrów) -nowy czujnik temperatury -nowy płyn wspomagania(Febi) -nowy akumulator Varta Silver -nowe tłumiki, choć na łączeniach gdzieś lekko pierdzi Ostatnio łączniki stabilizatora, końcówka kierownicza prawa i sworzeń dolny lewy. Napewno o jakiś pierdołach zapomniałem, ale jest zeszycik prowadzonych napraw i trochę fotek w komputerze(mogę wysłać na życzenie). Pod względem mechanicznym nic mu nie dolega, nie boję się nim jechać 100 czy 1000 kilometrów. Silnik jak na 60 koni daje radę(trzeba się przyzwyczaić :-) ), ale pali 7-8L i jest prosty jak budowa cepa, nie ma się co psuć i dobry dostęp z każdej strony. Wygląda jak wygląda, dużo powierzchownej rdzy, przydałoby się mu malowanie. Podłoga, progi oryginał, nikt nic nie "przykrywał" konserwacją, nie ma dziur, choć trzeba by było to zabezpieczyć. U mnie ciężko nie pracuje, pomaga przy remoncie(wchodzi cała płyta GK(260x120) na płasko. Wygląda jak trup, ale jeździ super i długo pojeździ bez wkładu. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDheKZj.html |