siena 1 2 mpi

The Ado Biedo

listwa wtryskowa z wtryskami Punto Siena Palio 1.2mpi 75km
Witam sprzedam listwe wraz z wtryskami do Punto Palio Siena 1.2 mpi 75km wtryski pracowaly na benzynie polecam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh0CYn.html



Skrzynia biegów Fiat punto 1.2 8v MPI siena palio
Sprzedam skrzynię birgów do punto palio siena 1.2 Mpi

Więcej na tel.. Możliwa wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeCaFj.html


Skrzynia biegow Fiat Siena 1,2 Mpi
Sprzedam skrzynie biegow do Fiata Siena ktora byla przy silniku 1,2 8v Mpi. Stan skrzyni oceniam na bardzo dobry poniewaz pptrzebny byl mi silnik wiec skrzynia zostala. Sprzedaje poniewaz auta nie mam a skrzynia zostala. Jesli masz pytania to dzwon. Ze wzgledu na wage odbior osobisty.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgFDzp.html


Sterownik silnika, komputer, fiat siena palio punto 1.2 mpi 8v
Sterownik silnika, komputer do samochodu Fiat Siena, Palio Weekend, Punto z silnikiem 1.2 8v MPI. Masz więcej pytań, dzwoń
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDers5D.html


Cewki zapłonowe fiat siena, palio, punto 1.2 8v
Cewki zapłonowe do samochodu Fiat Siena, Palio Weekend, Punto z silnikiem 1.2 8v MPI firmy Champion, w pełni sprawne. Masz więcej pytań, dzwoń
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDersBR.html


części fiat punto siena palio 1,2 8v
sprzedam używany czujnik ciśnienia bezwzględnego do silników fiata 1,2 8v mpi
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgYyAX.html


komputer 1.2 8v Mpi 73KM bez immo Fiat
Sprzedam kompa do Fiata punto, Siena, Palio, Sc,Cc 1.2 8v Mpi 73Km. Wersja ecol. Czyli brak wymiennej pamięci. 100% sprawny
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh4vlN.html


części fiat punto siena palio 1,2 8v
sprzedam cztery używane korbowody silnika fiata 1,2 8v mpi , cena za sztukę
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgYxNF.html


Fiat Siena Palio Przekładnia kierownicza maglownica NOWA
Witam.



Mam do sprzedania NOWĄ przekładnię kierowniczą manualną (maglownicę) pasującą do Fiata Siena Palio 1.2 MPI 8V do 1.6 MPI 16V 97- bez wspomagania (poniżej na zdjęciu tabela do jakich modeli przekładnia pasuje). Przekładnia jest nowa, oryginalnie zapakowana. Nr katalogowy 69.9015.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID9rlVx.html


Filtr oleju FILTRON OP545/2 Kraków F-VAT
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowe l
    lTechnika grzewcza l
    lTechnika chłodnicza l
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjne l

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówką l


Filtr oleju FILTRON OP 545/2



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 69 mm


- B - 63 mm


- C - 55 mm


- G - M 20x1,5


- H - 85 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka________
Model__________________
Typ__________
Silnik________
Produkowany________
Uwagi
FIAT
500 (150)
1.2 16V
169A4000
2007/7 ->
-
FIAT
500 (150)
1.4 16V
169A3000
2007/7 ->
-
FIAT
600 (187)
1.1 MPI
187A1000
2005/6 ->
-
FIAT
ALBEA
1.2
182B2.000
2002/3 ->
-
FIAT
ALBEA
1.2 16V CF3
172.263.0
2001/1 ->
-
FIAT
ALBEA
1.4i
-
2006/1 ->
-
FIAT
BRAVA
1.2 16V
182B2.000
1998/9 -> 2001/12
-
FIAT
BRAVO
1.2 16V
182B2.000
1998/9 -> 2001/12
-
FIAT
DOBLÓ II
1.4
-
2005/10 ->
-
FIAT
GRANDE PUNTO
1.2 MP
199A4000
2005/10 ->
-
FIAT
GRANDE PUNTO
1.4 MPI
350A1000
2005/10 ->
-
FIAT
GRANDE PUNTO
1.4 MPI 16V
199A6000
2006/2 ->
-
FIAT
IDEA
1.2i 16V
188A5.000
2004/1 ->
-
FIAT
IDEA
1.4i
350A.1000
2005/10 ->
-
FIAT
IDEA
1.4i 16V
843 A1.000
2003/1 ->
-
FIAT
LINEA
1.4
350A1000
2006/11 ->
-
FIAT
MAREA/MAREA WEEKEND
1.2 16V
182B2.000
1995/9 ->
-
FIAT
PALIO/PALIO WEEKEND
1.2
176A8.000
2001/1 ->
-
FIAT
PANDA II
1.1
187A1.000
2003/10 ->
-
FIAT
PANDA II
1.2
188A4.000
2003/10 ->
-
FIAT
PANDA II
1.4 16V
-
2006/10 ->
-
FIAT
PUNTO I
1.6i Sporting
-
1999/6 -> 1999/12
-
FIAT
PUNTO I
85 1.2i 16V
176B9.000
1998/9 -> 2000/6
-
FIAT
PUNTO II
1.2i 16V ELX
176B9.000
1999/11 -> 2000/12
-
FIAT
PUNTO II
1.2i 16V ELX
176B9.000
2001/1 ->
-
FIAT
PUNTO II
1.2i 16V HLX
176B9.000
1999/11 -> 2003/5
-
FIAT
PUNTO II
1.2i 8V
188A4.000
2000/1 -> 2003/6
-
FIAT
PUNTO II
1.2i 8V
188A4.000
2003/7 ->
-
FIAT
PUNTO III
1.2i 16V
188A5.000
2003/6 ->
-
FIAT
PUNTO III
1.2i 8V
188A4.000
2003/9 ->
-
FIAT
PUNTO III
1.4 16V
843 A1.000
2003/6 ->
-
FIAT
SEICENTO II
1.1 MPi
-
2000/1 -> 2003/8
-
FIAT
SIENA
1.2 75 HL
-
1997/1 ->
-
FIAT
STILO
1.2 16V
188A5.000
2001/5 ->
-
FIAT
STILO
1.4 16V
384 A.1000
2004/1 ->
-
HONDA
ACCORD
2.0
K20A
2003/1 ->
-
HONDA
ACCORD
2.4
-
2003/1 ->
-
KIA MOTORS
CARNIVAL I
2.5 V6
-
1999/8 -> 2001/10
-
KIA MOTORS
CARNIVAL II
2.5 V6
K5
2001/9 -> 2006/6
-
KIA MOTORS
CARNIVAL II
3.5 V6
-
2001/7 -> 2006/6
-
KIA MOTORS
SORENTO
2.4
4G64
2002/7 -> 2006/7
-
KIA MOTORS
SORENTO
3.5 V6
6G74
2002/7 -> 2006/7
-
LANCIA
MUSA
1.4 16V
843 A1.000
2004/1 ->
-
LANCIA
MUSA
1.4i
350A.1000
2005/10 ->
-
LANCIA
Y
1.2 16V
-
1998/9 -> 2000/6
-
LANCIA
Y
1.2 16V
-
2000/7 ->
-
LANCIA
YPSILON
1.2 16V CF3
188A5.000
2003/1 ->
-
LANCIA
YPSILON
1.4 16V
843 A1.000
2003/10 ->
-
NISSAN
PATHFINDER
4.0 V6
VQ40DE
2005/5 ->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FIAT
STRADA
1.2
-
2001/5 -> 2006/5
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7252 - WIX, PP-2.8.1 - Sędziszów, H97W05 - Henghst, OC 259 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.



e-mail: sklep@unisystem.com.pl





UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYDNbN1X6tDBrxDEKPpOX+lsM88jYhYhu7AI40tNPoKY1/yyG8peaFQqzxuwjoCOEEfBG+mFWVUF8hrwSyhGQSYQsS2ntsvGGHc=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309174.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • endurocross.keep.pl
  • Powered by WordPress, © The Ado Biedo