The Ado Biedo
listwa wtryskowa z wtryskami Punto Siena Palio 1.2mpi 75km Skrzynia biegów Fiat punto 1.2 8v MPI siena palio Sprzedam skrzynię birgów do punto palio siena 1.2 Mpi Więcej na tel.. Możliwa wysyłka Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeCaFj.html Skrzynia biegow Fiat Siena 1,2 Mpi Sprzedam skrzynie biegow do Fiata Siena ktora byla przy silniku 1,2 8v Mpi. Stan skrzyni oceniam na bardzo dobry poniewaz pptrzebny byl mi silnik wiec skrzynia zostala. Sprzedaje poniewaz auta nie mam a skrzynia zostala. Jesli masz pytania to dzwon. Ze wzgledu na wage odbior osobisty. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgFDzp.html Sterownik silnika, komputer, fiat siena palio punto 1.2 mpi 8v Sterownik silnika, komputer do samochodu Fiat Siena, Palio Weekend, Punto z silnikiem 1.2 8v MPI. Masz więcej pytań, dzwoń Link: olx.pl/oferta/CID5-IDers5D.html Cewki zapłonowe fiat siena, palio, punto 1.2 8v Cewki zapłonowe do samochodu Fiat Siena, Palio Weekend, Punto z silnikiem 1.2 8v MPI firmy Champion, w pełni sprawne. Masz więcej pytań, dzwoń Link: olx.pl/oferta/CID5-IDersBR.html części fiat punto siena palio 1,2 8v sprzedam używany czujnik ciśnienia bezwzględnego do silników fiata 1,2 8v mpi Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgYyAX.html komputer 1.2 8v Mpi 73KM bez immo Fiat Sprzedam kompa do Fiata punto, Siena, Palio, Sc,Cc 1.2 8v Mpi 73Km. Wersja ecol. Czyli brak wymiennej pamięci. 100% sprawny Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh4vlN.html części fiat punto siena palio 1,2 8v sprzedam cztery używane korbowody silnika fiata 1,2 8v mpi , cena za sztukę Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgYxNF.html Fiat Siena Palio Przekładnia kierownicza maglownica NOWA Witam. Mam do sprzedania NOWĄ przekładnię kierowniczą manualną (maglownicę) pasującą do Fiata Siena Palio 1.2 MPI 8V do 1.6 MPI 16V 97- bez wspomagania (poniżej na zdjęciu tabela do jakich modeli przekładnia pasuje). Przekładnia jest nowa, oryginalnie zapakowana. Nr katalogowy 69.9015. Link: olx.pl/oferta/CID5-ID9rlVx.html Filtr oleju FILTRON OP545/2 Kraków F-VAT O nas: Firma Uni-System powstała w roku 2006. Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach: lCzęści samochodowe l lTechnika grzewcza l lTechnika chłodnicza l lŚwiadectwa energetyczne l lMultimedialne punkty informacyjne l Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta KontaktUni-System Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską. Odbiór osobistyPo wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym Płatnościlwpłata na konto bankowe numer konta: 56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l lPrzesyłka za pobraniem l lPłatność gotówką l Filtr oleju FILTRON OP 545/2 Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów. Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika. Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu. Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego. Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej. Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford Wymiary filtra: - A - 69 mm - B - 63 mm - C - 55 mm - G - M 20x1,5 - H - 85 mm - by-pass valve - TAK - anti-drain back valve - TAK - anti-syphon valve - NIE Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta Zastosowania: Osobowe Marka________ Model__________________ Typ__________ Silnik________ Produkowany________ Uwagi FIAT 500 (150) 1.2 16V 169A4000 2007/7 -> - FIAT 500 (150) 1.4 16V 169A3000 2007/7 -> - FIAT 600 (187) 1.1 MPI 187A1000 2005/6 -> - FIAT ALBEA 1.2 182B2.000 2002/3 -> - FIAT ALBEA 1.2 16V CF3 172.263.0 2001/1 -> - FIAT ALBEA 1.4i - 2006/1 -> - FIAT BRAVA 1.2 16V 182B2.000 1998/9 -> 2001/12 - FIAT BRAVO 1.2 16V 182B2.000 1998/9 -> 2001/12 - FIAT DOBLÓ II 1.4 - 2005/10 -> - FIAT GRANDE PUNTO 1.2 MP 199A4000 2005/10 -> - FIAT GRANDE PUNTO 1.4 MPI 350A1000 2005/10 -> - FIAT GRANDE PUNTO 1.4 MPI 16V 199A6000 2006/2 -> - FIAT IDEA 1.2i 16V 188A5.000 2004/1 -> - FIAT IDEA 1.4i 350A.1000 2005/10 -> - FIAT IDEA 1.4i 16V 843 A1.000 2003/1 -> - FIAT LINEA 1.4 350A1000 2006/11 -> - FIAT MAREA/MAREA WEEKEND 1.2 16V 182B2.000 1995/9 -> - FIAT PALIO/PALIO WEEKEND 1.2 176A8.000 2001/1 -> - FIAT PANDA II 1.1 187A1.000 2003/10 -> - FIAT PANDA II 1.2 188A4.000 2003/10 -> - FIAT PANDA II 1.4 16V - 2006/10 -> - FIAT PUNTO I 1.6i Sporting - 1999/6 -> 1999/12 - FIAT PUNTO I 85 1.2i 16V 176B9.000 1998/9 -> 2000/6 - FIAT PUNTO II 1.2i 16V ELX 176B9.000 1999/11 -> 2000/12 - FIAT PUNTO II 1.2i 16V ELX 176B9.000 2001/1 -> - FIAT PUNTO II 1.2i 16V HLX 176B9.000 1999/11 -> 2003/5 - FIAT PUNTO II 1.2i 8V 188A4.000 2000/1 -> 2003/6 - FIAT PUNTO II 1.2i 8V 188A4.000 2003/7 -> - FIAT PUNTO III 1.2i 16V 188A5.000 2003/6 -> - FIAT PUNTO III 1.2i 8V 188A4.000 2003/9 -> - FIAT PUNTO III 1.4 16V 843 A1.000 2003/6 -> - FIAT SEICENTO II 1.1 MPi - 2000/1 -> 2003/8 - FIAT SIENA 1.2 75 HL - 1997/1 -> - FIAT STILO 1.2 16V 188A5.000 2001/5 -> - FIAT STILO 1.4 16V 384 A.1000 2004/1 -> - HONDA ACCORD 2.0 K20A 2003/1 -> - HONDA ACCORD 2.4 - 2003/1 -> - KIA MOTORS CARNIVAL I 2.5 V6 - 1999/8 -> 2001/10 - KIA MOTORS CARNIVAL II 2.5 V6 K5 2001/9 -> 2006/6 - KIA MOTORS CARNIVAL II 3.5 V6 - 2001/7 -> 2006/6 - KIA MOTORS SORENTO 2.4 4G64 2002/7 -> 2006/7 - KIA MOTORS SORENTO 3.5 V6 6G74 2002/7 -> 2006/7 - LANCIA MUSA 1.4 16V 843 A1.000 2004/1 -> - LANCIA MUSA 1.4i 350A.1000 2005/10 -> - LANCIA Y 1.2 16V - 1998/9 -> 2000/6 - LANCIA Y 1.2 16V - 2000/7 -> - LANCIA YPSILON 1.2 16V CF3 188A5.000 2003/1 -> - LANCIA YPSILON 1.4 16V 843 A1.000 2003/10 -> - NISSAN PATHFINDER 4.0 V6 VQ40DE 2005/5 -> - Dostawcze Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi FIAT STRADA 1.2 - 2001/5 -> 2006/5 - Numery innych producentów/zamienniki: WL7252 - WIX, PP-2.8.1 - Sędziszów, H97W05 - Henghst, OC 259 - Knecht Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.
e-mail: sklep@unisystem.com.pl UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje [DANE_EU]OjPde5T3wYDNbN1X6tDBrxDEKPpOX+lsM88jYhYhu7AI40tNPoKY1/yyG8peaFQqzxuwjoCOEEfBG+mFWVUF8hrwSyhGQSYQsS2ntsvGGHc=[/DANE_EU] Link: allegro.pl/-i6076309174.html |
Pokrewne
|