900 NG Aero

The Ado Biedo

Saab 900 Saab 900 NG 2.3 T Youngtimer SLEEPER
Witam z przykrością muszę sprzedać mojego 3-drzwiowego Youngtimer'a jakim jest saab 900ng, saab na swój wiek ma parę wad: pęcherze rdzy na tylnym błotniku były robione jakieś 2 lata temu i znów wyszła rdza i stuka coś w zawieszeniu (prawdopodobnie magiel) jeśli będzie ktoś konkretny to opuszczę trochę z ceny na te naprawy, sprzedaje tylko dlatego iż potrzebuje auta w kombi także zamiana na kombi z mocnym silnikiem jak najbardziej wchodzi w grę :D (rozwarze każdą propozycje czy to biedzie saab czy vw czy cokolwiek byle by w kombi) oto co zostało w nim zrobione:

- silnik - przeszczep jednostki B234L z Saaba 9000;

- 3-calowy downpipe;

- wywalony katalizator;

- intercooler - 3-calowy KL Racing;

- silikonowe przewody podciśnienia, chłodzenia i dolotu;

- sprzęgło SACHS z wersji Viggen;

- turbina - seryjna Garrett T25 - doładowanie podkręcone na 1,25 bar;

- skrzynia biegów - z wersji wolnossącej - przełożenie 4.45;

- amortyzatory Bilstein B6;

- sprężyny Eibach Pro-Kit -35mm;

- grubszy stabilizator tył - 22mm;

- hamulce - przód 308mm, tył - wentylowane 300mm - przeszczep całości z Saaba 9-5 Aero;

- przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie;

- zmodyfikowany program ECU - ok. 240KM i ok. 420Nm ( przy tej niewielkiej masie robi robotę i niejeden na światłach się zdziwi )

- 2 kpl. alufelg

- radio cd/usb/sd/aux

- dorzucam jeszcze drugi większy układ dolotowy (brak czasu na założenie)

NA WSZYSTKIE PYTANIA ODPOWIEM POD PODANYM NR TELEFONU (GDYBYM NIE ODEBRAŁ PROSZĘ O WIADOMOŚĆ SMS TO ODDZWONIĘ)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgCjOp.html



Saab 9-3, 900 NG, Aero, tarcze EBC prawie nowe.
Witam, sprzedam tarcze przednie do Saaba 9-3, 900NG. Używane, przebieg symboliczny. R
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDd0BoD.html


Saab 900 Turbo 300 KM 443 Nm Coobcio Sleeper Warszawa
Witam

Mam do sprzedania Saab 900 NG Turbo 299 KM 443 Nm - zmierzone na hamowni

Robiony u Coobcia w Warszawie w 2011 roku



DANE TECHNICZNE:

Pojemność 1985ccm

Stopień sprężania 8,5:1

Moc 299KM / 6150obr.min

Moment 443Nm / 3500obr.min

Limiter 6500obr.min

Waga ok. 1350kg

Auto mechanicznie doinwestowane i w 100 % sprawne

Niestety blacharka trochę dostała i trzeba ją porobić.

Auto w pełni sprawne.



Modyfikacje:

SILNIK:

– Usunięty podgrzewacz paliwa (który był zamontowany miedzy kolektorem ssącym a głowicą)

– Porting Kolektora ssącego

– Turbosprężarka TD04-15T z dużym wlotem i grubym S-pipem z modelu 9-5 AERO 2006;

UKŁAD WYDECHOWY:

– Wydech 2,5 BSR przelotowy dwu tłumikowy – bardzo cichy

– Downpipe 2,75

UKŁAD DOLOTOWY:

– Wkładka K&N

– Powiększony wlot w seryjnej puszce

– Intercooler zapożyczony z modelu 9-3 2,2 TID

STROJENIE:

– Wtryski paliwa Siemens DECA 630ccm

– Coobcio Remap w czasie rzeczywistym na hamowni obciążeniowej ECU-Performance

UKLAD NAPĘDOWY:

– Mocniejsze sprzęgło od modelu Vigen

ZAWIESZENIE:

– Amortyzatory na obu osiach KYB gaz-olej

UKŁAD HAMULCOWY:

– Przód seria + klocki EBC Green stuff

– Tył seria + klocki EBC Green stuff

BODY-KIT:

– Seria

ŚRODEK:

– Dodany wskaźniki Boostu BSR w lewym słupku



Dodatkowo robione w latach Węże i orurowanie pod maską pozmieniane na nowe

- Nowy, większy Intercooler (do 400 koni)

- Zmienione hamulce z przodu na dużo wydajniejsze z tarczami 330mm.

- Zmieniony wskaźnik doładowania na prawidłowo działający do 2.0 BAR.

- Remont silnika u coobcia po awarii kontrolera doładowania.

- MBC (Manual boost controller) ustawiony na 1,4 BAR.

- 6 głośników Hertz plus wzmacniacz pod siedzeniem pasażera plus wyjście AUX na kablu – 2 tys pln.

a w 2016 roku

- poduszki pod silnikiem i skrzynią

- wahacze przód i końcówki drążków

- wymieniony olej + filtr oleju powietrza i kabinowy

- rura wlewu paliwa

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfyoEJ.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • endurocross.keep.pl
  • Powered by WordPress, © The Ado Biedo