The Ado Biedo
Listwa wtryskowa z wtryskami zielonymi do Saab 9-5, 9-3 2.0t Sterownik Skrzyni Biegów Saab 9-5 2.0T 98-06r części Witam, Przedmiotem sprzedaży jest sterownik (komputer , moduł) skrzyni biegów saab 9-5 widoczny na zdjęciu, Sprawny. Zdemontowany z saab 9-5 2.0T z 2002r lift. Gwarancja rozruchowa 14 dni. Zapraszam do kontaktu. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdgyNt.html SAAB 95 Lift 9-5 2.0T 2.3T POMPA WSPOMAGANIA Części 98-05r Okazja WITAM! Przedmiotem licytacji jest: POMPA WSPOMAGANIA Część ta pasuje do auta SAAB 9-3 9-5 2.0T 2.3T 97'-05' W razie pytań prosze o kontakt tel. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDccwfP.html Sprezyny saab 95 9-5 r.98 Witam sprzedam sprezyny uzywane do saab 9-5 2.0T 1998r sedan sprezyny w dobrym stanie nie picowane nie popekane sciagniete prosto z samochodu z powodu wymiany na sportowe zawieszenie najlepiej odbior osobisty pozdrawiam :-) Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfLHEt.html Opel Insignia 2.0 Turbo benzyna 220 KM, 98 000 km, krajowy Opel Insignia 2.0T 220KM Wersja wyposażenia Cosmo. - reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami - czujnik deszczu - czujnik zmroku - klimatyzacja automatyczna dwustrefowa - tempomat - felgi aluminiowe 18" - elektryczny hamulec postojowy - czujniki parkowania przód/tył - itd... Zakupiony w polskim salonie, serwisowany wg zaleceń producenta (autentyczny przebieg). Samochód bezwypadkowy. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgw72d.html Alufelgi R17 5x114,3 ET35 MB OUTLANDER I i wiele innych Witam mam do sprzedania ALUFELGI z mojego MITSUBISHI OUTLANDER I 2,0T którego nie jestem już właścicielem a nowy właściciel nie był zainteresowany kupnem, wolał stare. Alu są w stanie idealnym opony TOYO NANOENERGY2 są po dwóch sezonach i przejechaniu 12tyś km. Koła sprzedaję w komplecie i nie boję się powiedzieć idealnym stanie… proste wyważone nie uszkodzone. Do zestawu dodaję nakrętki które musiałem dokupić ponieważ oryginalne miały za duże kołnierze i przy wkręcaniu nie pasowały do otworów montażowych, wraz z kołami dodaję zabezpieczenia z kluczem do odkręcania. Stan można zweryfikować na zdjęciach jak i osobiście. FELGI SĄ JESZCZE NA GWARANCJI potwierdzenie widać na zdjęciu. Poniżej karta katalogowa ze sklepu którego kupiłem owe felgi z wykazem do jakich aut pasują. Felgi pasują do: • CHRYSLER 300M, 300C 4WD, Voyager, Sebring new • CHEVROLET Captiva, Orlando, Cruze(DIESEL) • CITROEN C-Crosser, C7 • DACIA Duster, Logan MCV • DAEWOO Leganza • DAIHATSU Terios, Feroza • DODGE Avenger, Caliber, Nitro, Voyager, Caravan, Grand Caravan, Charger, Magnum • FIAT Sedici • FORD Probe, Maverick, Escape • HONDA Accord (>03), Accord Coupe (>98) + Type R, Civic Sport (>04) + TypeR, CR-Z CRZ, CR-V CRV, HR-V HRV, FR-V FRV, Integra Type-R, NSX, S2000, Odyssey, Prelude (4WS, BB6, BB8) (97-02), Shuttle, Stream • HYUNDAI Coupe Tiburon (>02), Genesis Coupe, Elantra, Veloster, Santa, Santa Fe, Grandeur, Tucson, Trajet, XG25/XG30, ix20, i30, i30cw, ix35, i40, ix55, Sonata new • INFINITI FX35 FX45 FX50 EX35 G35 G37 M35 M37 M45 I30 Q45 G 37, M 35, I 30, Q 45, FX 35, FX 50 • JEEP Patriot, Compass, Grand Cherokee (92-99) • KIA Carnival, Sedeona, Opirus, Carens, Ceed, Pro_Ceed, Magentis new, Soul, Sportage II, Sportage III, Venga • LANCIA Thema (2011-) • LAND ROVER Freelander • LEXUS CT 200h, GS 300/430 (>98), IS 200/300 (>98), IS250, IS220d, LS 400, LS 430, RX300, SC 430, RX/li> • MAZDA 3, 5, 6, CX5, CX7, CX9, CX-5, CX-7, CX-9, 323F (2000-), 323 F (>00), 626 (97-03), MPV, MX-6, Premacy, RX8, Tribute, Xedos 6, Xedos 9 • MITSUBISHI Outlander, ASX, Eclipse (D20, D30), Grandis, Lancer neu, Pajero Pinin, Sigma, Space Gear • NISSAN 200SX (97-00), 350Z, 370Z, Almera Tino, Altima, Juke, Maxima (95-00), Maxima QX (>00), Murano, Primera (02-), Qashqai, Qashqai +2, X-Trail • Opel Antara, Astra IV (DIESEL), Sintra • PEUGEOT 4007 • RENAULT Fluence, Laguna III, Megane III, Koleos, Latitude, Scenic III • SUBARU Impreza STI, B9 Tribeca, XV • SUZUKI Grand Vitara new, Kizashi, Swift Sport, SX4 • TOYOTA Auris, Avensis, Avensis Verso, Camry (>96), Corolla Verso new, Hiace, Picnic (XM1), Previa, RAV4, Supra ` Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg9NPN.html saab 95 zaciski tarcze przeguby zwrtonica witam sprzedam zaciski zworznie przeguby do saaba 95 98 r 2.0t 150 km srednica 288 Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgGlnH.html Filtr oleju FILTRON OP537 Alfa155 156 164 Fiat UNO O nas: Firma Uni-System powstała w roku 2006. Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach: lCzęści samochodowe l lTechnika grzewcza l lTechnika chłodnicza l lŚwiadectwa energetyczne l lMultimedialne punkty informacyjne l Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta KontaktUni-System Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską. Odbiór osobistyPo wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym Płatnościlwpłata na konto bankowe numer konta: 56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l lPrzesyłka za pobraniem l lPłatność gotówką l Filtr oleju FILTRON OP 537 Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów. Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika. Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu. Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego. Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej. Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford Wymiary filtra: - A - 75 mm - B - 69,4 mm - C - 61,7 mm - G - UNF 3/4'-16 - H - 98 mm - by-pass valve - TAK - anti-drain back valve - TAK - anti-syphon valve - NIE Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta Zastosowania: Silniki Marka________ Model________________ Typ_______________ Silnik_________ Produkowany_________ Uwagi RUGGERINI RD-SERIA - RD 270 -> - RUGGERINI RD-SERIA - RD 210 -> - RUGGERINI RD-SERIA - RD 278 -> - RUGGERINI RD-SERIA - RD 211 -> - RUGGERINI RD-SERIA - RD 218 -> - RUGGERINI RD-SERIA - RD 240 -> - Osobowe Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi ALFA ROMEO ALFA 90 1.8 AR06202 1984/10 -> 1987/7 - ALFA ROMEO ALFA 155 1.7T.S. - 1993/4 -> 1996/4 - ALFA ROMEO ALFA 155 1.8T.S - 1992/2 -> 1996/4 - ALFA ROMEO ALFA 155 2.5TD VM07B 1996/3 -> 1997/12 - ALFA ROMEO ALFA 156 2.5 V6 24V AR32401 1997/9 -> 1997/12 - ALFA ROMEO ALFA 164 2.0 Turbo AR06476 1990/9 -> 1998/10 - ALFA ROMEO ALFA 164 2.0T.S. AR06416 1990/9 -> 1992/9 - ALFA ROMEO ALFA 164 3.0 AR06412 1990/8 -> 1992/9 - ALFA ROMEO ALFA 164 3.0i V6 - 1990/8 -> 1998/10 - ALFA ROMEO GIULIETTA 1.3 - 1981/5 -> 1985/4 - ALFA ROMEO GIULIETTA 2.0 - 1981/1 -> 1985/4 - ALFA ROMEO GTV COUPE 2.0 V6 Turbo AR16202 1995/6 -> 2000/11 - ALFA ROMEO GTV COUPE 3.0 V6 24V AR16102 1996/10 -> 2000/11 - FIAT 127 1.0 Sport 127A1.000 1978/7 -> 1982/2 - FIAT 127 1.3 Sport 127A3.000 1981/4 -> 1983/5 - FIAT 128 1.1 128A.048 1975/2 -> 1981/9 - FIAT 128 1.1 (AF) - 1970/4 -> 1981/2 - FIAT 128 1.1 Coupe - 1972/3 -> 1981/2 - FIAT 128 1.3 Sport 128A1.000 1974/8 -> 1981/2 - FIAT 131 1.3 - -> 1981/5 - FIAT 131 1.3 131A6.000 1974/10 -> 1981/9 - FIAT 131 1.4 131C1.000 1980/11 -> 1984/10 - FIAT 131 1.6 131A1.000 1974/10 -> 1981/9 - FIAT 131 1.6 131C3.000 1978/3 -> 1984/1 - FIAT 131 2.0 131B2.000 1978/6 -> 1984/12 - FIAT 131 2.0 131C4.000 1978/6 -> 1984/12 - FIAT BRAVA 1.9 D 160A7.000 1995/9 -> 2001/12 - FIAT BRAVO 1.9 D 160A7.000 1995/9 -> 2001/12 - FIAT CROMA 1.9 TD 154C6/D1 1991/1 -> 1996/12 - FIAT FIORINO 1.0 127A.000 1980/1 -> 1984/12 - FIAT FIORINO 1.0 127A.000 1985/1 -> 1987/12 - FIAT FIORINO 1.0 156A.000 1987/12 -> 1993/8 - FIAT FIORINO 1.1 156A1.000 1987/12 -> 1993/8 - FIAT FIORINO 1.1 60 146A9.000 1988/5 -> 1993/12 - FIAT FIORINO 1.3 - 1987/12 -> 1993/8 - FIAT FIORINO 1.4 70 146A5.000 1989/10 -> 1994/9 - FIAT FIORINO 1.5 Kat. - 1988/1 -> 1993/8 - FIAT FIORINO 1.5i.e. 149C1.000 1988/5 -> 1993/12 - FIAT FIORINO 1.6 146D6.000 1994/1 -> 1994/9 - FIAT PALIO/PALIO WEEKEND 1.7 D 176A3.000 1996/4 -> - FIAT PUNTO I 70 1.7 TD 176A3.000 1997/5 -> 1999/9 - FIAT REGATA 1.3 70 ES 149A7.000 1983/9 -> 1989/7 - FIAT REGATA 1.3 70 MPi - 1986/7 -> - FIAT REGATA 1.3 70 SPi - 1986/7 -> - FIAT REGATA 1.3i.e. 70 - 1984/1 -> 1989/7 - FIAT REGATA 1.5 85 149A5.000 1983/1 -> 1987/12 - FIAT REGATA 1.5 85 138B3.000 1983/9 -> 1985/4 - FIAT REGATA 1.5 85 SPi 149A5.000 1986/7 -> - FIAT REGATA 1.5 MPi - 1986/7 -> - FIAT REGATA 1.5 S 75 138C3.048 1983/12 -> 1987/12 - FIAT REGATA 1.5 S i.e 75 138C3.048 1983/12 -> 1987/4 - FIAT REGATA 1.5 S i.e 75 138C3.048 1987/4 -> 1987/1 - FIAT REGATA 1.5i.e. 75 149C1.000 1983/10 -> 1987/4 - FIAT REGATA 1.5i.e. 75 138C3.048 1985/4 -> 1987/4 - FIAT REGATA 1.5i.e. 75 138C3.048 1987/5 -> - FIAT REGATA 1.5i.e. 75 149C1.000 1987/5 -> - FIAT REGATA 1.6 S 85 149A.000 1983/1 -> 1991/6 - FIAT RITMO 1.0 60 127A6.000 1979/1 -> 1981/3 - FIAT RITMO 1.1 60 138B1.000 1983/2 -> 1985/7 - FIAT RITMO 1.1 60 146A.048 1985/4 -> 1987/12 - FIAT RITMO 1.1 60 138B1.000 1985/8 -> 1985/10 - FIAT RITMO 1.3 65 138A1.000 1978/1 -> 1982/9 - FIAT RITMO 1.3 65 138 B2.000 1983/1 -> 1985/4 - FIAT RITMO 1.3 75 138A3.000 1981/1 -> 1982/9 - FIAT RITMO 1.5 85 138A4.000 1981/1 -> 1982/9 - FIAT RITMO 1.5 85 138B3.000 1983/1 -> 1987/12 - FIAT RITMO 1.5 85 S 138A4.000 1980/1 -> 1989/7 - FIAT RITMO 1.5 85 S 138B3.000 1980/1 -> 1989/7 - FIAT RITMO 1.5 85 S 149A5.000 1985/8 -> 1987/5 - FIAT RITMO 1.5 S i.e. 75 CL - 1983/3 -> 1987/12 - FIAT RITMO 1.5 S i.e. 75 CL - 1988/1 -> 1988/12 - FIAT SIENA 1.7 TD 176A3.000 1997/7 -> - FIAT TEMPRA 1.4i.e. (AC) - 1994/9 -> 1996/8 - FIAT TEMPRA 1.6 MPi - 1994/9 -> 1996/8 - FIAT TEMPRA 1.6 SPi (BOSCH) - 1993/5 -> 1996/8 - FIAT TEMPRA 1.6 SPi Selecta - 1993/5 -> 1994/8 - FIAT TEMPRA 1.6i.e. 159A3.046 1990/6 -> 1992/7 - FIAT TEMPRA 1.6i.e. 835 C1.000 1992/6 -> 1993/4 - FIAT TEMPRA 1.6i.e. 159 B9.000 1994/6 -> 1996/8 - FIAT TEMPRA 1.6i.e. St.W. 159A3.046 1990/6 -> 1993/4 - FIAT TEMPRA 1.8i.e. 159A4.046 1992/3 -> 1996/8 - FIAT TEMPRA 1.8i.e. 835 C2.000 1993/3 -> 1996/8 - FIAT TEMPRA 1.8i.e. 836 A5.000 1994/10 -> 1996/8 - FIAT TIPO 1.4i.e. - 1998/5 -> 1998/10 - FIAT TIPO 1.6 - 1988/1 -> 1989/9 - FIAT TIPO 1.6 - 1989/10 -> 1994/8 - FIAT TIPO 1.6i.e. Kat. 159A3.046 1988/2 -> 1990/6 - FIAT TIPO 1.6i.e. Kat. 149C2.046 1988/2 -> 1989/9 - FIAT TIPO 1.6i.e. Kat. 835 C1.000 1992/10 -> 1994/9 - FIAT TIPO 1.6i.e. Kat. Selecta - -> - FIAT UNO 1.1 55 138B.000 1983/1 -> 1989/8 - FIAT UNO 1.1 60 146A4.048 1985/5 -> - FIAT UNO 1.3 70 - 1983/1 -> 1989/8 - FIAT UNO 1.3i 70 149A7.000 1985/5 -> 1989/8 - FIAT UNO 1.3i.e. Turbo 146A2.000 1985/4 -> 1989/8 - FIAT UNO 1.3i.e. Turbo 146 A2.146 1987/10 -> 1989/8 - FIAT UNO 1.3i.e. Turbo 146 A2.246 1989/9 -> 1991/3 - FIAT UNO 1.4 S i.e. Kat. 70 160A1.046 1989/9 -> - FIAT UNO 1.4i - 1994/1 -> - FIAT UNO 1.4i.e. SX - 1992/5 -> - FIAT UNO 1.4i.e. Turbo 146A8.046 1990/10 -> - FIAT UNO 1.5i.e. 75 149C1.000 1985/10 -> 1987/4 - FIAT UNO 1.5i.e. 75 149C1.000 1987/5 -> 1987/8 - FIAT UNO 1.5i.e. 75 149C1.000 1987/9 -> - FIAT UNO 1.5i.e. S MPI - -> 1989/8 - FIAT UNO 1.5i.e. Spider SPI - 1989/9 -> 1993/9 - FIAT UNO 1.5i.e. SX MPI - -> 1989/8 - FIAT UNO UNO 1.0 146B4.000 1989/10 -> - FIAT UNO UNO 1.0i.e. 146A 1989/9 -> 1992/12 - FIAT UNO UNO 1.1 146A 1989/10 -> - FIAT UNO UNO 1.1 146 B 1989/10 -> - INNOCENTI ELBA 1.3 - 1991/6 -> - INNOCENTI ELBA 1.4i - 1993/10 -> - INNOCENTI ELBA 1.5i - 1992/5 -> - INNOCENTI ELBA 1.7 DE 146.B2000 1991/8 -> 1996/12 - INNOCENTI MILLE 1.4i - 1995/9 -> - LANCIA DEDRA 1.6i.e. 835 A1.046 1989/8 -> 1993/9 - LANCIA DEDRA 1.6i.e. 835 C1.000 1993/4 -> - LANCIA DEDRA 1.9 DS Turbo 835 A4.046 1989/4 -> - LANCIA DELTA 1.3 - -> 1992/8 - LANCIA DELTA 1.4 LE 160A1.046 1994/10 -> - LANCIA DELTA 1.4 LS 160A1.046 1994/10 -> - LANCIA DELTA 1.5 831 B1.000 1979/9 -> 1986/4 - LANCIA DELTA 1.6i.e. 835 C1.000 1993/6 -> 1994/8 - LANCIA DELTA 1.9 CD Turbo 831 D1.000 1986/10 -> 1994/8 - LANCIA DELTA 1.9 DC Turbo - 1994/9 -> - LANCIA DELTA 1.9 TD LE 160D1000 1994/10 -> - LANCIA KAPPA 3.0 LS 838 B.000 1994/8 -> - LANCIA KAPPA 3.0 LX 838 B.000 1994/8 -> - LANCIA KAPPA COUPE 3.0 V6 24V 838 B.000 1997/6 -> - LANCIA PRISMA 1.3 - 1983/1 -> 1992/2 - LANCIA PRISMA 1.5 - 1982/12 -> - LANCIA PRISMA 1.9 D 831 D.000 1986/7 -> - LANCIA Y 10 1.3i.e. Fire 146A5.046 1987/11 -> 1995/12 - LANCIA Y 10 1.3i.e. Fire - 1987/11 -> 1993/5 - MOSKVICH ALECO 21412 1500 - -> - ZASTAVA ZASTAVA 101 101 128A.000 1973/6 -> 1980/1 - ZASTAVA ZASTAVA 101 101 Super 128AC5.000 1979/7 -> 1981/9 - ZASTAVA ZASTAVA 1100 1100 128A.064 1972/6 -> 1993/12 - ZASTAVA ZASTAVA YUGO 60 EFI 1.1i (145A) 11E1.064 1989/7 -> 1993/12 - ZASTAVA ZASTAVA YUGO 60 EFI 1.3i (145A) 13E1.064 1985/5 -> 1993/12 - Dostawcze Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi CITROËN JUMPER 2.2 HDi DW12TED 2002/2 -> 2004/12 - CITROËN JUMPER 2.2 HDi DW12TED 2005/1 -> 2006/6 - Numery innych producentów/zamienniki: WL7324 - WIX, PP-4.7.8 - Sędziszów, H14W13 - Henghst, OC 501 - Knecht Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.
e-mail: sklep@unisystem.com.pl UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje [DANE_EU]OjPde5T3wYCeWFb216xYRAHSCE1nl4XAD2H/M32pGWsK6y2pXlpfTBrIG6kkkpSPbFK4vEe7esHZ/2BiNojPn9V5PvaILg4GEh6/n0RKAY4=[/DANE_EU] Link: allegro.pl/-i6076309371.html |