wewnętrzna toyota yaris

The Ado Biedo

klamka wewnętrzna toyota yaris 1
klamka wewnętrzna toyota yaris 1, strona od pasażera stan dobry oznaczenia numeryczne 7930 oraz 1/2 wersja francuska. Koszt wysyłki 3 zł
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeGmkj.html



Toyota Yaris SAL PL,ASO, SREB,MET,5D,68 KM VVTi, VAT 23%, oferta dealera
SISautoboutique oferuje kolejnego YARISA.

TOYOTA opuściła polski salon w sierpniu 2010r.

Samochód zasilany benzynowym silnikiem 1.0 VVTi o mocy 68Km.

Zużycie w mieście 6-7l. i trasa ok. 4-5l/100km

Nasz egzemplarz bogato wyposażony, m.in.:

- 1. VVTi

- ABS

- klimatyzacja

- poduszki powietrzne

- elektrycznie regulowane lusterka

- elektrycznie regulowane szyby

- posiada PS- elektryczne wspomaganie kierownicy

- fabryczny centralny zamek

- radio CD

- komputer pokładowy

- regulowana wysokość reflektorów

- aluminiowy panel centralny

- listwy boczne

Użytkowany przez niepalącego kierowcę.



Świetny stan techniczny- samochód przygotowany do sprzedaży. W ramach przygotowań wykonaliśmy obsługę klimatyzacji (ciśnieniowa dezynfekcja wraz z wymianą oleju w sprężarce)



SISauto wykonało kompletny III etapowy przegląd przedzakupowy.

SISautoboutique wykonało autodetailing samochodu, m.in.:

- pranie tapicerki

- polerowanie nadwozia

- mycie silnika

- impregnacja plastiku

Samochód wygląda bardzo dobrze, nie jest w ogóle zniszczony.



Cenę uzasadniam:

- salon POLSKA

- serwis ASO TOYOTA

- f-ra VAT 23 % (kupujący nie płaci podatku w US)

- udokumentowany przebieg

-2 klucze

-samochód przygotowany do sprzedaży pakiet około 2 tys w cenie (faktura wewnętrzna

dla nowego właściciela )

- badanie techn do sierpnia, aktualne OC



Zapraszam na jazdę próbną



UWAGA

Wszelkie formalności w SiSauto:

- Finansowanie- kredyt

- pakiet ubezpieczeń OC i AC

- rejestracja samochodu



Zapraszamy do kontaktu.

-

Dużo więcej info przez telefon. ,



Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny przed przyjazdem w celu obejrzenia samochodu.

Oferta będzie usunięta z portali internetowych do 7 dni od sprzedaży samochodu.



Sprawdzony i przygotowany do sprzedaży. Wykonaliśmy kompletny III etapowy przegląd przedzakupowy.

I - przegląd mechaniczny (64 punkty - arkusz - czynności przeglądowe)

II – weryfikacja układów HI-TECH - CHECK ENGINE, SRS, ABS, VSC, TRC i inne... (arkusz diagnostyka komputerowa)

III – ocena blacharsko-lakiernicza specjalistów SiSauto, dodatkowo tester (arkusz- pomiar grubości lakieru) .



Świadczymy usługi w oparciu o normę ISO 9001:2008 co potwierdza jakość oferowanego pojazdu!



Prowadzimy serwis i salon używanych samochodów.

Zadowolenie gwarantowane.

Gwarantujemy uczciwość i profesjonalizm.

ZAPRASZAMY !!!

SiSauto – TAK SPOKOJNIE, TAK PEWNIE, TAK PROFESJONALNIE...



"Niniejsze ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego"

Zapis ten został zawarty ze względu na możliwość drobnych, ludzkich pomyłek, jeżeli zauważysz nieścisłość- napisz do nas, a niezwłocznie ją wyjaśnimy.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg3kLx.html


toyota yaris klamaka wew od 2006- lewa przod kierowcy
Klamka lewa wewnetrzna



wybór srebrna



YARIS TOYOTA 2006 5D II
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID9kojW.html


Filtr oleju FILTRON OP572 Kraków F-VAT
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowel
    lTechnika grzewczal
    lTechnika chłodniczal
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjnel

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówkąl


Filtr oleju FILTRON OP 572



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 66,5 mm


- B - 62 mm


- C - 55 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - 71 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka________
Model_____________
Typ____________
Silnik_____
Produkowany_______
Uwagi
TOYOTA
AURIS
1.4 16V
4ZZ-FE
2007/2 ->
-
TOYOTA
AURIS
1.6 16V
1ZR-FE
2007/2 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.6
4A-FE
1997/9 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.6 16V
-
1998/1 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.8 16V
7A-FE
1998/1 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.8 16V
1ZZ-FE
2000/10 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
2.0 16V
3S-FE
1998/1 ->
-
TOYOTA
AVENSIS II
1.6 16V
3ZZ-FE
2003/4 ->
-
TOYOTA
AVENSIS II
1.8 16V
1ZZ-FE
2003/3 ->
-
TOYOTA
AYGO
1.0
1KR-FE
2005/7 ->
-
TOYOTA
CAMRY
1.8 DLX
1S-L
1983/2 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
1.8 DX
1S-L
1983/2 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
1.8 GL
1S-L
1983/2 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
1.8i
1S
1986/10 -> 1988/8
-
TOYOTA
CAMRY
2.0
2S-E
1986/4 -> 1988/1
-
TOYOTA
CAMRY
2.0
3S-FE
1986/11 -> 1991/5
-
TOYOTA
CAMRY
2.0 GLI
2S-EL
1983/3 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
2.0 GLI 16V
3S-FE
1986/11 -> 1991/5
-
TOYOTA
CAMRY
2.0 GLI-S
2S-EL
1983/3 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
2.2
5S-FE
1991/6 -> 2001/11
-
TOYOTA
CAMRY
2.2 GL St.W.
5S-FE
1991/6 ->
-
TOYOTA
CARINA E
1.6
4A-FE
1992/12 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
1.6 GLi
4A-FE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
1.6 XLi
4A-FE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
1.8
7A-FE
1995/1 -> 1997/10
-
TOYOTA
CARINA E
1.8i 16V
4S-EF
1993/8 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0
3S-FE
1993/1 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0 GLi
3S-FE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0 GLi
3S-FE
1997/5 -> 1997/10
-
TOYOTA
CARINA E
2.0 GTi
3S-GE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0i
3S-FE
1992/12 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0i 16V
3S-GE
1994/3 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-L
1983/10 -> 1987/11
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-LC
1983/10 -> 1987/11
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-FE
1987/12 -> 1989/10
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-FE
1989/11 -> 1992/3
-
TOYOTA
CARINA II
1.6 SX
4A-FE
1987/12 -> 1989/10
-
TOYOTA
CARINA II
1.6 SX
4A-FE
1989/11 -> 1992/3
-
TOYOTA
CARINA II
1.6 XL
4A-F
1987/12 -> 1992/5
-
TOYOTA
CARINA II
1.8 GLI
1S-EL
1983/10 -> 1987/11
-
TOYOTA
CARINA II
2.0 GLi
3S-FE
1987/12 -> 1992/3
-
TOYOTA
CELICA
1.6
-
1986/4 -> 1990/2
-
TOYOTA
CELICA
1.6 GT 16V
4A-GEL
1986/4 -> 1989/8
-
TOYOTA
CELICA
1.6 GT 16V Coupe
4A-GEL
1985/9 -> 1989/8
-
TOYOTA
CELICA
1.6 GT Coupe
4A-GE
1983/12 -> 1986/10
-
TOYOTA
CELICA
1.6 STi Coupe
4A-FE
1989/10 -> 1994/1
-
TOYOTA
CELICA
1.8i 16V
7A-FE
1993/11 ->
-
TOYOTA
CELICA
2.0 4WD Coupe
3S-GTE
1988/3 -> 1990/8
-
TOYOTA
CELICA
2.0 Coupe
3S-GEL
1987/1 -> 1990/8
-
TOYOTA
CELICA
2.0 GT Coupe
-
1985/8 -> 1994/1
-
TOYOTA
CELICA
2.0 GTi Coupe
3S-GE
1989/10 -> 1994/1
-
TOYOTA
CELICA
2.0i 16V
3S-GE
1990/3 -> 1992/12
-
TOYOTA
COROLLA IV
1.3
4K
1979/9 -> 1983/5
-
TOYOTA
COROLLA V
1.3
2E-L
1985/1 -> 1987/7
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6
4A-L
1983/6 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6
4A-CL
1985/8 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6 GT 16V Coupe
4A-GE
1983/8 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6 GT 16V FX
4A-GEL
1985/5 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.3
2E
1987/8 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.3i
2E-E
1989/6 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-F
1987/8 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-FE
1989/8 -> 1992/6
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-FE
1989/8 -> 1992/6
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-FE
1989/8 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.3 12V
2E
1992/7 -> 1995/5
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.3 XLi
2E
1995/5 -> 1997/4
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.3 XLi 16V
4E-FE
1992/7 -> 1997/4
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.6 Si
4A-FE
1992/7 -> 1997/5
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.8 16V 4WD
7A-FE
1995/9 -> 1997/5
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.8 GTi
7A-FE
1992/7 -> 1997/5
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.4
4E-FE UK
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.4
4E-FE
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.4i
4ZZ-FE
1999/11 -> 2001/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.6
4A-FE
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.6i
3ZZ-FE
1999/11 -> 2001/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.8 4WD
7A-FE
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA IX
1.4
4ZZ-FE
2002/1 ->
-
TOYOTA
COROLLA IX
1.6i
3ZZ-FE
2002/1 ->
-
TOYOTA
COROLLA IX VERSIO
1.4
4ZZ-FE
2002/1 -> 2004/5
-
TOYOTA
COROLLA IX VERSIO
1.6
3ZZ-FE
2002/1 ->
-
TOYOTA
COROLLA IX VERSIO
1.8 16V
1ZZ-FE
2003/3 ->
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.3
4K-C
1982/10 -> 1985/8
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.3
4K
1982/10 -> 1986/10
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.5
5K
1985/10 -> 1991/9
-
TOYOTA
MR 2
1.6 16V
-
1984/11 -> 1987/7
-
TOYOTA
MR 2
1.8 16V
1ZZ-FE
1999/12 ->
-
TOYOTA
MR 2
2.0 16V
3S-GE
1989/12 ->
-
TOYOTA
PASEO
1.5 16V
5E-FE
1996/4 -> 1999/7
-
TOYOTA
PICNIC
2.0 16V
3S-FE
1996/5 ->
-
TOYOTA
PRIUS
1.5
1NZ-FXE
2000/10 -> 2003/12
-
TOYOTA
PRIUS
1.5
1NZ-FXE
2004/1 ->
-
TOYOTA
RAV 4
2.0 16V
3S-FE
1994/6 -> 2000/7
-
TOYOTA
STARLET
1.0
2K
1978/2 -> 1984/9
-
TOYOTA
STARLET
1.0
1E-L
1984/10 -> 1989/12
-
TOYOTA
STARLET
1.0
-
1989/12 -> 1992/12
-
TOYOTA
STARLET
1.2 S
3K-H
1978/10 -> 1982/8
-
TOYOTA
STARLET
1.3
2E-LC
1984/10 -> 1989/12
-
TOYOTA
STARLET
1.3
2E-E
1989/12 -> 1996/3
-
TOYOTA
STARLET
1.3
4E-FE
1996/4 -> 1999/3
-
TOYOTA
STARLET
1.3 16V
4E-FE
1996/4 -> 1999/3
-
TOYOTA
STARLET
1.3 S
4K
1982/8 -> 1984/9
-
TOYOTA
TERCEL
1.3
2A
1979/3 -> 1982/7
-
TOYOTA
TERCEL
1.3 DX
2A
1982/5 -> 1988/1
-
TOYOTA
TERCEL
1.3 GL
2A
1982/5 -> 1988/1
-
TOYOTA
TERCEL
1.5 4WD
3A
1982/10 -> 1988/1
-
TOYOTA
TERCEL
1.5 4WD
3A-C
1986/5 -> 1988/1
-
TOYOTA
YARIS I
1.0 16V
1SZ-FE
1999/4 ->
-
TOYOTA
YARIS I
1.3
2NZ-FE
1999/11 -> 2002/5
-
TOYOTA
YARIS I
1.3
2SZ-FE
2002/4 ->
-
TOYOTA
YARIS I
1.5 TS
1NZ-FE
2001/2 ->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
TOYOTA
LITE-ACE
1.3
-
1982/10 -> 1985/8
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.5
5K
1985/10 -> 1991/9
-
TOYOTA
PICNIC
2.0
3S-FE
2001/1 -> 2001/1
-
TOYOTA
PICNIC
2.0 16V
3S-FE
1996/5 -> 2001/1
-
TOYOTA
RAV 4
1.8 VVTi
1ZZ-FE
2000/6 -> 2006/2
-
TOYOTA
RAV 4
2.0 16V
3S-FE
1994/6 -> 2000/7
-
TOYOTA
TOWNACE
1.2
3KJ
1976/1 -> 1982/12
-
TOYOTA
TOWNACE
1.3
4KJ
1978/1 -> 1982/12
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
TOYOTA
F-SERIA
7FG
4Y
1996/1 ->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7131 - WIX, PP-2.9 - Sędziszów, H97W07 - Henghst, OC 216 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.




e-mail: sklep@unisystem.com.pl










UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYDRa9TogDsUURUOcj3TrRMzxPe8PQ+QMwHFyVpXcSuw43/+n2zyy/lCbbAYMU/OjlcGTQZ58TaIY4uZFtgRoPwmRM3HvbjsIjc=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076298942.html


Listwa ozdobna na zderzak Subaru Suzuki Toyota Volvo Volkswagen
Listwa ozdobna na zderzak twojego auta



Listwa chroni strefę ładunkową bagażnika.

Nakładka wykonana jest z wysokiej jakości stali szlachetnej, nierdzewnej. Posiada dekoracyjne, tłoczone żeberka i zagięcie idealnie dopasowujące listwę do samochodu VOLVO XC90 od 2015 r. Listwa jest zabezpieczona niebieską taśmą przed zarysowaniem w trakcie transportu.



Zastosowanie:

- ochrona lakieru przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz rysami powstającymi na skutek wkładania i wyjmowania bagażu,

- ochrona przed czynnikami atmosferycznymi,

- nadają autu ekskluzywny charakter



Sposób montaż jest bardzo prosty do każdej listwy jest dołączana instrukcja obsługi i specjalna chusteczka do odtłuszczenia powierzchni.



Posiadam również listwy do innych modeli aut:



Zapraszam na naszą stronę www.maister.pl



Listwy wysyłam kurierem InPost

Za pobraniem: 22 zł

za wpłatą na konto: 15 zł



Subaru

FORESTER III, zagięcie, żeberka,

FORESTER IV, zagięcie, żeberka,

LEGACY V kombi, zagięcie, żeberka,

OUTBACK IV, zagięcie, żeberka,

XV CROSSOVER, zagięcie, żeberka,



Suzuki

GRAND VITARA 5d, zagięcie, linie (wersja z kołem zapasowym),

JIMNY III 3d, zagięcie, żeberka,

SX-4 hatchback, zagięcie, żeberka,

SX-4 S- cross, zagięcie, żeberka,

VITARA II, zagięcie, żeberka,

VITARA II- listwa na klapę bagażnika,



Toyota

AURIS 5d, zagięcie, żeberka,

AURIS II hatchback, zagięcie, żeberka,

AURIS II hatchback, zagięcie, żeberka, rant,

AURIS II TOURING SPORTS 5d, zagięcie, żeberka,

AURIS II TOURING SPORTS, zagięcie, żeberka,

AVENSIS II Sedan, zagięcie, żeberka,

AVENSIS II Combi, dwa przegięcia, żeberka,

AVENSIS III Sedan, zagięcie, żeberka,

AVENSIS III Sedan, zagięcie, nowe żeberka, rant

AVENSIS III Combi, zagięcie, żeberka,

AVENSIS III Kombi, zagięcie, nowe żeberka, rant,

COROLLA E15 sedan, zagięcie, żeberka,

COROLLA XI sedan, zagięcie, żeberka,

RAV 4, zagięcie, żeberka (wersja z kołem zapasowym),

RAV 4 IV, zagięcie, żeberka,

RAV 4 IV, zagięcie, żeberka, rant,

URBAN CRUISER, zagięcie, żeberka,

VERSO 5d, zagięcie, żeberka,

VERSO minivan, zagięcie, żeberka,

YARIS II hatchback, zagięcie, żeberka

YARIS III hatchback, zagięcie, żeberka,

YARIS III hatchback, zagięcie, żeberka,



Volvo

XC60 5D, zagięcie, nowe żeberka, rant,

XC70, zagięcie, żeberka,

XC70, zagięcie, żeberka,

XC70, zagięcie, żeberka,

XC90, profilowana góra i dół listwy, żeberka,

XC90, zagięcie, żeberka,

V-60, zagięcie, żeberka,

V-70, zagięcie, żeberka,

V-70, zagięcie, żeberka



Volkswagen

CADDY, zagięcie, żeberka,

CADDY MAXI, zagięcie, żeberka,

CC, przegięcie, żeberka,

GOLF V 5D, żeberka,

GOLF V 5D- listwa na klapę bagażnika (aluminium)

GOLF V/VI Variant, zagięcie, żeberka,

GOLF PLUS V 5d, zagięcie, żeberka,

GOLF VI 5D, zagięcie, żeberka,

GOLF PLUS VI 5D, zagięcie, żeberka,

VW Golf PLUS V

GOLF VII 5D, zagięcie, żeberka,

GOLF VII VARIANT, zagięcie, żeberka,

GOLF VII 5D- listwa na klapę bagażnika,

GOLF VII VARIANT- listwa na klapę bagażnika,

GOLF SPORTSvan, zagięcie, żeberka,

JETTA VI sedan 5d, zagięcie, żeberka,

JETTA VI sedan 5d, zagięcie, żeberka,

PASSAT B5 Variant, zagięcie, żeberka,

PASSAT B6 Limousine, żeberka,

PASSAT B6 Variant, zagięcie, żeberka,

PASSAT B7 Limousine, zagięcie, żeberka,

PASSAT B7 Variant, żeberka, 2 zagięcia,

PASSAT B7 Variant- listwa wewnętrzna, 2xzagięcie, żeberka,

PASSAT B7 AllTrac, zagięcie, żeberka,

PASSAT B8 Limousine, zagięcie, żeberka,

PASSAT B8 Variant, zagięcie, żeberka,

POLO V 6R 5D, zagięcie, żeberka,

POLO V 6R 5D, zagięcie, żeberka,

POLO V 6R 5D- listwa na klapę bagażnika (aluminium)

SHARAN II/ALHAMBRA II, zagięcie, żeberka,

SHARAN II/ALHAMBRA II, zagięcie, żeberka, rant,

SHARAN II/ALHAMBRA II, zagięcie, żeberka (ALUMINIUM- kolor srebrny)

SHARAN II/ALHAMBRA II, zagięcie, żeberka (ALUMINIUM- kolor czarny)

TIGUAN, żeberka, 2szt,

TIGUAN- listwa wewnętrzna, 2xzagięcie, żeberka,

TIGUAN- listwa na klapę bagażnika,

TOUAREG I, zagięcie, żeberka,

TOURAN II/III-GP, zagięcie, żeberka

TOURAN II/III-GP- listwa na klapę bagażnika,

TOURAN III, zagięcie, nowe żeberka, rant

TRANSPORTER T5 i T6 Multivan, Caravelle,
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfIqK3.html


Tarcza sprzęgła EXEDY do TOYOTY
Ilosć zębów: 21

żrednica wewnętrzna [mm]: 140 mm

żrednica zewnętrzna [mm]: 212 mm

Numer TecDoc: TYD035U

Nazwa TecDoc: Tarcza sprzęgła

Status TecDoc: Normal

Producent TecDoc: EXEDY



TOYOTA

COROLLA Compact (_E10_) COROLLA (_E8_) COROLLA (_E9_) COROLLA Compact (_E9_) COROLLA Liftback (_E8_) COROLLA Liftback (_E10_) COROLLA Liftback (_E9_) COROLLA Station Wagon (_E9_) COROLLA Wagon (_E10_) MR 2 I (AW1_) CARINA II sedan (_T17_) CARINA II (_T17_) CARINA II Station Wagon (_T17_) CELICA coupe (AT18_, ST18_) CELICA (ST20_, AT20_) COROLLA (_E11_) COROLLA Liftback (_E11_) COROLLA Compact (_E11_) AVENSIS (_T22_) AVENSIS Station Wagon (_T22_) COROLLA (_E10_) AVENSIS Liftback (_T22_) COROLLA Wagon (__E11_) YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) YARIS VERSO (_NLP2_, _NCP2_) CELICA (ZZT23_)

MR 2 III (ZZW3_) RAV 4 II (CLA2_, XA2_, ZCA2_, ACA2_) COROLLA (ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) COROLLA kombi (_E12J_, _E12T_) COROLLA Verso (ZDE12_, CDE12_) AVENSIS sedan (T25) AVENSIS kombi (T25) AVENSIS (T25_) COROLLA Verso (ZER_, ZZE_, R1_)



+ koszt przesyłki

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDc76e9.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • endurocross.keep.pl
  • Powered by WordPress, © The Ado Biedo