sierra ohc efi

The Ado Biedo

kolektor ssący sierra ohc efi
kompletny z wtryskami, przepustnicą itp
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfeCvt.html



VW Transporter T4 1,9D LONG zamienię
Zamienię na:

-Chrysler Voyager 2,4 benzyna z manualną skrzynią i bez gazu

-T4 osobowe 1,9D/TD

-Ford Transit osobowy do 99roku

-Sharan/Alhambra/Galaxy 1,9TDI(bez pompowtryskiwaczy)

-Ford Sierra(super stan, OHC gaźnik lub OHC EFI)

-Mercedes 190/124/126 benzyna



Innych aut nie proponować, kontakt TYLKO MAILOWY.



T4 rok 1992, 1,9D( w super stanie), zarejestrowany jako ciężarowy, oc do 2017, przegląd na rok.

Z wypasu to wspomaganie kierownicy, obrotomierz, ogrzewanie paki i halogeny przeciwmgielne :-)



Co zostało zrobione:



-wyczyszczenie, zakonserwowanie, pomalowanie podszybia przód



-nowa szyba przód



-wymiana wszystkich uszczelek w pompie



-nowy olej ELF 10w40, nowe filtry



-nowa pompa wody, nowy cały rozrząd(dolne kółko zębate oryginał w super stanie-nie ruszane-> koło pasowe idealnie chodzi)



-nowe wszystkie paski



-nowy alternator(Bosch po regeneracji), poprawione luty w liczniku

(brak problemów z ładowaniem i kontrolką temperatury)



-"krótki" przekaźnik świec żarowych(żadnych problemów, działa super i nie grzeje prawie non stop świec),w mrozy odpala idealnie.



- nowe łożyska kół(wszystkie 4xFAG - droga impreza :-) )



-nowe oba przeguby zewnętrzne(Ruville)



-nowe przewody hamulcowe gumowe + miedziane(całe auto od samego zbiorniczka)



-wyczyszczony korektor(działa super, nawet Pan diagnosta na przeglądzie się zdziwił)



-nowe tarcze przód(Bosch)



-nowe klocki przód(TRW)



-nowe cylinderki tył



-nowe szczęki tył



-nowy płyn hamulcowy TRW



-nowy termostat(org. VW)



-nowy płyn chłodniczy( 9 litrów)



-nowy czujnik temperatury



-nowy płyn wspomagania(Febi)



-nowy akumulator Varta Silver



-nowe tłumiki, choć na łączeniach gdzieś lekko pierdzi



Ostatnio łączniki stabilizatora, końcówka kierownicza prawa i sworzeń dolny lewy.



Napewno o jakiś pierdołach zapomniałem, ale jest zeszycik prowadzonych napraw i trochę fotek w komputerze(mogę wysłać na życzenie). Pod względem mechanicznym nic mu nie dolega, nie boję się nim jechać 100 czy 1000 kilometrów. Silnik jak na 60 koni daje radę(trzeba się przyzwyczaić :-) ), ale pali 7-8L i jest prosty jak budowa cepa, nie ma się co psuć i dobry dostęp z każdej strony.



Wygląda jak wygląda, dużo powierzchownej rdzy, przydałoby się mu malowanie. Podłoga, progi oryginał, nikt nic nie "przykrywał" konserwacją, nie ma dziur, choć trzeba by było to zabezpieczyć.

U mnie ciężko nie pracuje, pomaga przy remoncie(wchodzi cała płyta GK(260x120) na płasko.

Wygląda jak trup, ale jeździ super i długo pojeździ bez wkładu.

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDheKZj.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • endurocross.keep.pl
  • Powered by WordPress, © The Ado Biedo