ręcznego ręczny Skoda

The Ado Biedo

Dźwignia ręcznego, ręczny Skoda Citigo stan idealny
Dźwignia pochodzi ze Skody Citigo. Kod: 1S0.711.461



Stan idealny, jej przebieg to 20 tys km.



Wszelkie pytania 660 - pokaż numer telefonu -
, oferta prywatna (część zdemontowana z mojego auta).



Odbiór osobisty możliwy na terenie Ciechanowa, Warszawy, Grodziska Maz i okolic.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdF7BW.html



Fabia kombi 1.9 TDI niebieska
1. Opis ogólny / z zewnątrz i wewnątrz:



Skoda Fabia I kombi w kolorze niebieskim.

Wersja wyposażeniowa "Comfort.

Bezwypadkowa, bez-stłuczkowa historia.

Pochodzi z polskiego salonu, ja jestem jej 3 właścicielem (właściwie to 2, bo wcześniej była w rodzinie).



Stan wizualny zewnętrzny oceniłbym na bdb-. Auto jest 13 letnie, więc nie jest wolne od rysek parkingowych i innych odzwierzęcych i złośliwych ludzkich zadrapań. Skala ich jest jednak znikoma.

Gdzieniegdzie punkty korozji - tylna klapa i bąbelki - typowe w tym modelu. Progi i nadkola zdrowe w 100%.

Reflektory delikatnie zmatowione - wizerunkowo na minus, ale świadczą o oryginalności przodu - co kto woli.

Sran wizualny wewnętrzny oceniam na bdb. Czysta podsufitka, w aucie nie było nigdy palone, wnętrze regularnie odkurzane i pielęgnowane. Tapicerkę siedzenia kierowcy i pasażera przedniego możnaby już wyprać. Nie jest nigdzie pozaciągana. Tylny rząd siedzeń jest idealny, rzadko ktoś tam jeździł.

Kierownica trochę wytarta ale jak na 240tys km jest naprawdę OK. Gałka skrzyni biegów, ręczny i inne elementy w super stanie.

Bagażnik również czysty, niepozahaczany.



2. Kwestie techniczne:

Przebieg 240 tys km. W ciągłej eksploatacji. Pierwszy właściciel zrobił nim ok.180 tys (lata 2003 - 2009). W rodzinie 60 tys (przez 8 lat).

Użytkowany pół na pół, miasto i trasa. Z należytą starannością pilnowano studzenia turbiny po jeździe.

Serwisowany początkowo w Skodzie, przez nas już w zaprzyjaźnionym warsztacie. Na wszystkie prace serwisowe są dokumenty i lista tego co było robione.

Z ważniejszych spraw które podlegały naprawie/wymianie w ciągu ostatnich 5 lat: hamulce bębny tył z łożyskiem, tarcze przód i klocki, przednia szyba po pęknięciu od kamienia, podnośnik lewej szyby od kierowcy, linka ręcznego, silniczek nadmuchu w kabinie, tłumik początkowy.

DPFu brak w tym modelu więc kłopotu z nim nie ma. Turbina nie była wymieniana ani regenerowana. Koło dwumasowe też oryginalne - nie dają oznaków zużycia. Świece żarowe raczej nie były zmieniane, ale grzeją zimą bdb i nie było potrzeby zmiany.

Oprócz tego standardowe wymiany płynów, filtrów, nabicia klimy, akumulatora.

Ze znanych mi usterek/spraw do przyjrzenia, z którymi jednak jeżdżę, bo nie dokuczają mi aż tak: regulacja temp nadmuchu w kabinie (nawiewu, nie dot. klimatyzacji) nie ma płynnego przejścia przez temperatury, spryskiwacz tylnej szyby nie psika, dziubek od drzwi pasażera nie wysuwa się zawsze po otworzeniu drzwi z pilota cent. zamka - zostaje schowany (kilka zamknięć i otwarć wysuwa go), lampka w bagażniku się nie świeci.



Podsumowanie:

Silnik zapala bardzo ładnie, pracuje równo, nie pobiera oleju - żadnych dolewek między wymianami. Nie ubywa płynu chłodzącego. Nie dymi na żaden kolor. Sadzę wyrzuca przy wyższych obrotach jak się tylko jeździ po mieście, no ale to diesel. Auto jest dynamiczne nie ma żadnych problemów szarpania czy wibracji.

Elektryka i elektronika auta sprawna. Biegi chodzą precyzyjnie i gładko.

Auto przechodzi przeglądy bez problemu.

Spalanie moje mierzone: Tylko miasto (Wrocław odcinki po 8km) zima - 7,5 do 8,3, lato 6,5 do 7,2. Trasa (do 100km/h płynnej jazdy) 5. Trasa ok 130km/h ciągłej jazdyna odc 300km - 5,6.



3. Inne:

Auto ubezpieczone i ważny przegląd (przegląd ma w 08.2016).

Zapraszam do kontaku.

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfIGah.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • endurocross.keep.pl
  • Powered by WordPress, © The Ado Biedo