0T 98

The Ado Biedo

Listwa wtryskowa z wtryskami zielonymi do Saab 9-5, 9-3 2.0t
Listwa wtryskowa z wtryskami zielonymi do Saab 9-5 2.0t, 98-00r, Element sprawny, pochodzi z demontażu. Inne części do Saaba w moich pozostałych ogłoszeniach. Cena do uzg.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID3FkDN.html



Sterownik Skrzyni Biegów Saab 9-5 2.0T 98-06r części
Witam,



Przedmiotem sprzedaży jest sterownik (komputer , moduł) skrzyni biegów saab 9-5 widoczny na zdjęciu, Sprawny. Zdemontowany z saab 9-5 2.0T z 2002r lift.







Gwarancja rozruchowa 14 dni. Zapraszam do kontaktu.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdgyNt.html


SAAB 95 Lift 9-5 2.0T 2.3T POMPA WSPOMAGANIA Części 98-05r Okazja
WITAM!



Przedmiotem licytacji jest:



POMPA WSPOMAGANIA



Część ta pasuje do auta SAAB 9-3 9-5 2.0T 2.3T 97'-05'



W razie pytań prosze o kontakt tel.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDccwfP.html


Sprezyny saab 95 9-5 r.98
Witam sprzedam sprezyny uzywane do saab 9-5 2.0T 1998r sedan sprezyny w dobrym stanie nie picowane nie popekane sciagniete prosto z samochodu z powodu wymiany na sportowe zawieszenie najlepiej odbior osobisty pozdrawiam :-)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfLHEt.html


Opel Insignia 2.0 Turbo benzyna 220 KM, 98 000 km, krajowy
Opel Insignia 2.0T 220KM

Wersja wyposażenia Cosmo.

- reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami

- czujnik deszczu

- czujnik zmroku

- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

- tempomat

- felgi aluminiowe 18"

- elektryczny hamulec postojowy

- czujniki parkowania przód/tył

- itd...



Zakupiony w polskim salonie, serwisowany wg zaleceń producenta (autentyczny przebieg).

Samochód bezwypadkowy.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgw72d.html


Alufelgi R17 5x114,3 ET35 MB OUTLANDER I i wiele innych
Witam mam do sprzedania

ALUFELGI z mojego MITSUBISHI OUTLANDER I 2,0T którego nie jestem już właścicielem  a nowy właściciel nie był zainteresowany kupnem, wolał stare.

Alu są w stanie idealnym opony TOYO NANOENERGY2 są po dwóch sezonach i przejechaniu 12tyś km.

Koła sprzedaję w komplecie i nie boję się powiedzieć idealnym stanie… proste wyważone nie uszkodzone.

Do zestawu dodaję nakrętki które musiałem dokupić ponieważ oryginalne miały za duże kołnierze i przy wkręcaniu nie pasowały do otworów montażowych, wraz z kołami dodaję zabezpieczenia z kluczem do odkręcania.

Stan można zweryfikować na zdjęciach jak i osobiście.

FELGI SĄ JESZCZE NA GWARANCJI potwierdzenie widać na zdjęciu.

Poniżej karta katalogowa ze sklepu którego kupiłem owe felgi z wykazem do jakich aut pasują.



Felgi pasują do:

• CHRYSLER 300M, 300C 4WD, Voyager, Sebring new

• CHEVROLET Captiva, Orlando, Cruze(DIESEL)

• CITROEN C-Crosser, C7

• DACIA Duster, Logan MCV

• DAEWOO Leganza

• DAIHATSU Terios, Feroza

• DODGE Avenger, Caliber, Nitro, Voyager, Caravan, Grand Caravan, Charger, Magnum

• FIAT Sedici

• FORD Probe, Maverick, Escape

• HONDA Accord (>03), Accord Coupe (>98) + Type R, Civic Sport (>04) + TypeR, CR-Z CRZ, CR-V CRV, HR-V HRV, FR-V FRV, Integra Type-R, NSX, S2000, Odyssey, Prelude (4WS, BB6, BB8) (97-02), Shuttle, Stream

• HYUNDAI Coupe Tiburon (>02), Genesis Coupe, Elantra, Veloster, Santa, Santa Fe, Grandeur, Tucson, Trajet, XG25/XG30, ix20, i30, i30cw, ix35, i40, ix55, Sonata new

• INFINITI FX35 FX45 FX50 EX35 G35 G37 M35 M37 M45 I30 Q45 G 37, M 35, I 30, Q 45, FX 35, FX 50

• JEEP Patriot, Compass, Grand Cherokee (92-99)

• KIA Carnival, Sedeona, Opirus, Carens, Ceed, Pro_Ceed, Magentis new, Soul, Sportage II, Sportage III, Venga

• LANCIA Thema (2011-)

• LAND ROVER Freelander

• LEXUS CT 200h, GS 300/430 (>98), IS 200/300 (>98), IS250, IS220d, LS 400, LS 430, RX300, SC 430, RX/li>

• MAZDA 3, 5, 6, CX5, CX7, CX9, CX-5, CX-7, CX-9, 323F (2000-), 323 F (>00), 626 (97-03), MPV, MX-6, Premacy, RX8, Tribute, Xedos 6, Xedos 9

• MITSUBISHI Outlander, ASX, Eclipse (D20, D30), Grandis, Lancer neu, Pajero Pinin, Sigma, Space Gear

• NISSAN 200SX (97-00), 350Z, 370Z, Almera Tino, Altima, Juke, Maxima (95-00), Maxima QX (>00), Murano, Primera (02-), Qashqai, Qashqai +2, X-Trail

• Opel Antara, Astra IV (DIESEL), Sintra

• PEUGEOT 4007

• RENAULT Fluence, Laguna III, Megane III, Koleos, Latitude, Scenic III

• SUBARU Impreza STI, B9 Tribeca, XV

• SUZUKI Grand Vitara new, Kizashi, Swift Sport, SX4

• TOYOTA Auris, Avensis, Avensis Verso, Camry (>96), Corolla Verso new, Hiace, Picnic (XM1), Previa, RAV4, Supra

`
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg9NPN.html


saab 95 zaciski tarcze przeguby zwrtonica
witam sprzedam zaciski zworznie przeguby do saaba 95 98 r 2.0t 150 km srednica 288
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgGlnH.html


Filtr oleju FILTRON OP537 Alfa155 156 164 Fiat UNO
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowe l
    lTechnika grzewcza l
    lTechnika chłodnicza l
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjne l

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówką l


Filtr oleju FILTRON OP 537



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 75 mm


- B - 69,4 mm


- C - 61,7 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - 98 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Silniki
Marka________
Model________________
Typ_______________
Silnik_________
Produkowany_________
Uwagi
RUGGERINI
RD-SERIA
-
RD 270
->
-
RUGGERINI
RD-SERIA
-
RD 210
->
-
RUGGERINI
RD-SERIA
-
RD 278
->
-
RUGGERINI
RD-SERIA
-
RD 211
->
-
RUGGERINI
RD-SERIA
-
RD 218
->
-
RUGGERINI
RD-SERIA
-
RD 240
->
-
Osobowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
ALFA ROMEO
ALFA 90
1.8
AR06202
1984/10 -> 1987/7
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
1.7T.S.
-
1993/4 -> 1996/4
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
1.8T.S
-
1992/2 -> 1996/4
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
2.5TD
VM07B
1996/3 -> 1997/12
-
ALFA ROMEO
ALFA 156
2.5 V6 24V
AR32401
1997/9 -> 1997/12
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0 Turbo
AR06476
1990/9 -> 1998/10
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0T.S.
AR06416
1990/9 -> 1992/9
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
3.0
AR06412
1990/8 -> 1992/9
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
3.0i V6
-
1990/8 -> 1998/10
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.3
-
1981/5 -> 1985/4
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2.0
-
1981/1 -> 1985/4
-
ALFA ROMEO
GTV COUPE
2.0 V6 Turbo
AR16202
1995/6 -> 2000/11
-
ALFA ROMEO
GTV COUPE
3.0 V6 24V
AR16102
1996/10 -> 2000/11
-
FIAT
127
1.0 Sport
127A1.000
1978/7 -> 1982/2
-
FIAT
127
1.3 Sport
127A3.000
1981/4 -> 1983/5
-
FIAT
128
1.1
128A.048
1975/2 -> 1981/9
-
FIAT
128
1.1 (AF)
-
1970/4 -> 1981/2
-
FIAT
128
1.1 Coupe
-
1972/3 -> 1981/2
-
FIAT
128
1.3 Sport
128A1.000
1974/8 -> 1981/2
-
FIAT
131
1.3
-
-> 1981/5
-
FIAT
131
1.3
131A6.000
1974/10 -> 1981/9
-
FIAT
131
1.4
131C1.000
1980/11 -> 1984/10
-
FIAT
131
1.6
131A1.000
1974/10 -> 1981/9
-
FIAT
131
1.6
131C3.000
1978/3 -> 1984/1
-
FIAT
131
2.0
131B2.000
1978/6 -> 1984/12
-
FIAT
131
2.0
131C4.000
1978/6 -> 1984/12
-
FIAT
BRAVA
1.9 D
160A7.000
1995/9 -> 2001/12
-
FIAT
BRAVO
1.9 D
160A7.000
1995/9 -> 2001/12
-
FIAT
CROMA
1.9 TD
154C6/D1
1991/1 -> 1996/12
-
FIAT
FIORINO
1.0
127A.000
1980/1 -> 1984/12
-
FIAT
FIORINO
1.0
127A.000
1985/1 -> 1987/12
-
FIAT
FIORINO
1.0
156A.000
1987/12 -> 1993/8
-
FIAT
FIORINO
1.1
156A1.000
1987/12 -> 1993/8
-
FIAT
FIORINO
1.1 60
146A9.000
1988/5 -> 1993/12
-
FIAT
FIORINO
1.3
-
1987/12 -> 1993/8
-
FIAT
FIORINO
1.4 70
146A5.000
1989/10 -> 1994/9
-
FIAT
FIORINO
1.5 Kat.
-
1988/1 -> 1993/8
-
FIAT
FIORINO
1.5i.e.
149C1.000
1988/5 -> 1993/12
-
FIAT
FIORINO
1.6
146D6.000
1994/1 -> 1994/9
-
FIAT
PALIO/PALIO WEEKEND
1.7 D
176A3.000
1996/4 ->
-
FIAT
PUNTO I
70 1.7 TD
176A3.000
1997/5 -> 1999/9
-
FIAT
REGATA
1.3 70 ES
149A7.000
1983/9 -> 1989/7
-
FIAT
REGATA
1.3 70 MPi
-
1986/7 ->
-
FIAT
REGATA
1.3 70 SPi
-
1986/7 ->
-
FIAT
REGATA
1.3i.e. 70
-
1984/1 -> 1989/7
-
FIAT
REGATA
1.5 85
149A5.000
1983/1 -> 1987/12
-
FIAT
REGATA
1.5 85
138B3.000
1983/9 -> 1985/4
-
FIAT
REGATA
1.5 85 SPi
149A5.000
1986/7 ->
-
FIAT
REGATA
1.5 MPi
-
1986/7 ->
-
FIAT
REGATA
1.5 S 75
138C3.048
1983/12 -> 1987/12
-
FIAT
REGATA
1.5 S i.e 75
138C3.048
1983/12 -> 1987/4
-
FIAT
REGATA
1.5 S i.e 75
138C3.048
1987/4 -> 1987/1
-
FIAT
REGATA
1.5i.e. 75
149C1.000
1983/10 -> 1987/4
-
FIAT
REGATA
1.5i.e. 75
138C3.048
1985/4 -> 1987/4
-
FIAT
REGATA
1.5i.e. 75
138C3.048
1987/5 ->
-
FIAT
REGATA
1.5i.e. 75
149C1.000
1987/5 ->
-
FIAT
REGATA
1.6 S 85
149A.000
1983/1 -> 1991/6
-
FIAT
RITMO
1.0 60
127A6.000
1979/1 -> 1981/3
-
FIAT
RITMO
1.1 60
138B1.000
1983/2 -> 1985/7
-
FIAT
RITMO
1.1 60
146A.048
1985/4 -> 1987/12
-
FIAT
RITMO
1.1 60
138B1.000
1985/8 -> 1985/10
-
FIAT
RITMO
1.3 65
138A1.000
1978/1 -> 1982/9
-
FIAT
RITMO
1.3 65
138 B2.000
1983/1 -> 1985/4
-
FIAT
RITMO
1.3 75
138A3.000
1981/1 -> 1982/9
-
FIAT
RITMO
1.5 85
138A4.000
1981/1 -> 1982/9
-
FIAT
RITMO
1.5 85
138B3.000
1983/1 -> 1987/12
-
FIAT
RITMO
1.5 85 S
138A4.000
1980/1 -> 1989/7
-
FIAT
RITMO
1.5 85 S
138B3.000
1980/1 -> 1989/7
-
FIAT
RITMO
1.5 85 S
149A5.000
1985/8 -> 1987/5
-
FIAT
RITMO
1.5 S i.e. 75 CL
-
1983/3 -> 1987/12
-
FIAT
RITMO
1.5 S i.e. 75 CL
-
1988/1 -> 1988/12
-
FIAT
SIENA
1.7 TD
176A3.000
1997/7 ->
-
FIAT
TEMPRA
1.4i.e. (AC)
-
1994/9 -> 1996/8
-
FIAT
TEMPRA
1.6 MPi
-
1994/9 -> 1996/8
-
FIAT
TEMPRA
1.6 SPi (BOSCH)
-
1993/5 -> 1996/8
-
FIAT
TEMPRA
1.6 SPi Selecta
-
1993/5 -> 1994/8
-
FIAT
TEMPRA
1.6i.e.
159A3.046
1990/6 -> 1992/7
-
FIAT
TEMPRA
1.6i.e.
835 C1.000
1992/6 -> 1993/4
-
FIAT
TEMPRA
1.6i.e.
159 B9.000
1994/6 -> 1996/8
-
FIAT
TEMPRA
1.6i.e. St.W.
159A3.046
1990/6 -> 1993/4
-
FIAT
TEMPRA
1.8i.e.
159A4.046
1992/3 -> 1996/8
-
FIAT
TEMPRA
1.8i.e.
835 C2.000
1993/3 -> 1996/8
-
FIAT
TEMPRA
1.8i.e.
836 A5.000
1994/10 -> 1996/8
-
FIAT
TIPO
1.4i.e.
-
1998/5 -> 1998/10
-
FIAT
TIPO
1.6
-
1988/1 -> 1989/9
-
FIAT
TIPO
1.6
-
1989/10 -> 1994/8
-
FIAT
TIPO
1.6i.e. Kat.
159A3.046
1988/2 -> 1990/6
-
FIAT
TIPO
1.6i.e. Kat.
149C2.046
1988/2 -> 1989/9
-
FIAT
TIPO
1.6i.e. Kat.
835 C1.000
1992/10 -> 1994/9
-
FIAT
TIPO
1.6i.e. Kat. Selecta
-
->
-
FIAT
UNO
1.1 55
138B.000
1983/1 -> 1989/8
-
FIAT
UNO
1.1 60
146A4.048
1985/5 ->
-
FIAT
UNO
1.3 70
-
1983/1 -> 1989/8
-
FIAT
UNO
1.3i 70
149A7.000
1985/5 -> 1989/8
-
FIAT
UNO
1.3i.e. Turbo
146A2.000
1985/4 -> 1989/8
-
FIAT
UNO
1.3i.e. Turbo
146 A2.146
1987/10 -> 1989/8
-
FIAT
UNO
1.3i.e. Turbo
146 A2.246
1989/9 -> 1991/3
-
FIAT
UNO
1.4 S i.e. Kat. 70
160A1.046
1989/9 ->
-
FIAT
UNO
1.4i
-
1994/1 ->
-
FIAT
UNO
1.4i.e. SX
-
1992/5 ->
-
FIAT
UNO
1.4i.e. Turbo
146A8.046
1990/10 ->
-
FIAT
UNO
1.5i.e. 75
149C1.000
1985/10 -> 1987/4
-
FIAT
UNO
1.5i.e. 75
149C1.000
1987/5 -> 1987/8
-
FIAT
UNO
1.5i.e. 75
149C1.000
1987/9 ->
-
FIAT
UNO
1.5i.e. S MPI
-
-> 1989/8
-
FIAT
UNO
1.5i.e. Spider SPI
-
1989/9 -> 1993/9
-
FIAT
UNO
1.5i.e. SX MPI
-
-> 1989/8
-
FIAT
UNO
UNO 1.0
146B4.000
1989/10 ->
-
FIAT
UNO
UNO 1.0i.e.
146A
1989/9 -> 1992/12
-
FIAT
UNO
UNO 1.1
146A
1989/10 ->
-
FIAT
UNO
UNO 1.1
146 B
1989/10 ->
-
INNOCENTI
ELBA
1.3
-
1991/6 ->
-
INNOCENTI
ELBA
1.4i
-
1993/10 ->
-
INNOCENTI
ELBA
1.5i
-
1992/5 ->
-
INNOCENTI
ELBA
1.7 DE
146.B2000
1991/8 -> 1996/12
-
INNOCENTI
MILLE
1.4i
-
1995/9 ->
-
LANCIA
DEDRA
1.6i.e.
835 A1.046
1989/8 -> 1993/9
-
LANCIA
DEDRA
1.6i.e.
835 C1.000
1993/4 ->
-
LANCIA
DEDRA
1.9 DS Turbo
835 A4.046
1989/4 ->
-
LANCIA
DELTA
1.3
-
-> 1992/8
-
LANCIA
DELTA
1.4 LE
160A1.046
1994/10 ->
-
LANCIA
DELTA
1.4 LS
160A1.046
1994/10 ->
-
LANCIA
DELTA
1.5
831 B1.000
1979/9 -> 1986/4
-
LANCIA
DELTA
1.6i.e.
835 C1.000
1993/6 -> 1994/8
-
LANCIA
DELTA
1.9 CD Turbo
831 D1.000
1986/10 -> 1994/8
-
LANCIA
DELTA
1.9 DC Turbo
-
1994/9 ->
-
LANCIA
DELTA
1.9 TD LE
160D1000
1994/10 ->
-
LANCIA
KAPPA
3.0 LS
838 B.000
1994/8 ->
-
LANCIA
KAPPA
3.0 LX
838 B.000
1994/8 ->
-
LANCIA
KAPPA COUPE
3.0 V6 24V
838 B.000
1997/6 ->
-
LANCIA
PRISMA
1.3
-
1983/1 -> 1992/2
-
LANCIA
PRISMA
1.5
-
1982/12 ->
-
LANCIA
PRISMA
1.9 D
831 D.000
1986/7 ->
-
LANCIA
Y 10
1.3i.e. Fire
146A5.046
1987/11 -> 1995/12
-
LANCIA
Y 10
1.3i.e. Fire
-
1987/11 -> 1993/5
-
MOSKVICH
ALECO 21412
1500
-
->
-
ZASTAVA
ZASTAVA 101
101
128A.000
1973/6 -> 1980/1
-
ZASTAVA
ZASTAVA 101
101 Super
128AC5.000
1979/7 -> 1981/9
-
ZASTAVA
ZASTAVA 1100
1100
128A.064
1972/6 -> 1993/12
-
ZASTAVA
ZASTAVA YUGO
60 EFI 1.1i (145A)
11E1.064
1989/7 -> 1993/12
-
ZASTAVA
ZASTAVA YUGO
60 EFI 1.3i (145A)
13E1.064
1985/5 -> 1993/12
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
CITROËN
JUMPER
2.2 HDi
DW12TED
2002/2 -> 2004/12
-
CITROËN
JUMPER
2.2 HDi
DW12TED
2005/1 -> 2006/6
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7324 - WIX, PP-4.7.8 - Sędziszów, H14W13 - Henghst, OC 501 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.



e-mail: sklep@unisystem.com.pl





UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYCeWFb216xYRAHSCE1nl4XAD2H/M32pGWsK6y2pXlpfTBrIG6kkkpSPbFK4vEe7esHZ/2BiNojPn9V5PvaILg4GEh6/n0RKAY4=[/DANE_EU]

Link: allegro.pl/-i6076309371.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • endurocross.keep.pl
  • Powered by WordPress, © The Ado Biedo